شناسهٔ خبر: 155106 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛

محورهای ۹ استان دارای بارش باران و برف

141 مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آزادراه قزوین – رشت و محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه  دارای بارش برف و باران هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) است و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و حدفاصل عوارضی تهران تا خروجی آزادراه و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع است.

بر اساس این گزارش، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه، وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی وجود دارد.

گفتنی است؛ پونل – خلخال محورهای مسدود غیرشریانی و سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شده اند.