شناسهٔ خبر: 155131 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

اعطای زمین به خانواده دارای فرزند ۳ قلو در شهرستان تیران و کرون

سعید کاشفی / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از اعطای زمین به خانواده دارای فرزند ۳ قلو در این شهرستان در راستای اجرای ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: در اجرای ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قطعه زمینی به مساحت ۱۹۰مترمربع از اراضی دولتی این شهرستان به خانواده تیران و کرونی که به تازگی صاحب فرزند ۳ قلو شدند اعطا شد.  

وی افزود: پس از اطلاع از تولد این نوزادان سه قلو پیگیری‌های لازم انجام شد و مراحل ثبت نام به صورت کامل در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن توسط کارکنان راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون برای این خانوار انجام انجام و اقدامات لازم به عمل آمد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون بیان کرد: بر این اساس قطعه زمین دولتی در مرکز شهرستان تیران و کرون برای این خانوار پیش بینی شد و صورتجلسه تخصیص این پلاک زمین با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به این خانواده تحویل داده شد.  

وی خاطرنشان کرد: پس از طی شدن مراحل اداری، قرارداد واگذاری این پلاک زمین مسکونی به صورت ۳ دانگ ۳ دانگ به پدر و مادر ۳ قلوها تحویل می‌شود.