شناسهٔ خبر: 155138 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رتبه چهارم استان بوشهر در کاهش تلفات راه های روستایی

معاون حمل و نقل بوشهر سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از کاهش تلفات جاده ای در محورهای روستایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عباس فرامرزی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از کاهش تلفات جاده ای در محورهای روستایی استان خبر داد.

وی گفت: براساس گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، استان بوشهر از نظر کاهش تلفات راه های روستایی طی هشت ماهه سال جاری در رتبه چهارم کشور قرارگرفت.

فرامرزی ادامه داد: براساس آمارهای اخذ شده از پزشکی قانونی کشور تلفات ناشی از تصادفات در راه های روستایی در هشت ماهه سال جاری ۱۰ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: همچنین طی بازه مورد اشاره، در مجموع راه های برون شهری و روستایی استان ۱۸۱ نفر فوت شده اند که در مقایسه با سال گذشته ۷/۷ درصد تلفات کاهش داشته است و از این حیث استان بوشهر در جایگاه هفتم کشور قرار گرفته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: حذف نقاط پرتصادف و ایمن سازی محورهای روستایی در کاهش تلفات محورهای برون شهری و روستایی موثر بوده است.