شناسهٔ خبر: 155178 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست صمیمی بانوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با مدیرکل

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام والای زن و روز مادر، مدیرکل راه و شهرسازی با بانوان کارمند این اداره کل نشست صمیمی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در نشست با بانوان شاغل در این اداره کل، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) روز زن و هفته مقاومت از همکاری و زحمات کلیه بانوان تلاشگر شاغل در این مجموعه که علاوه براشتغال، مسئولیت مهم خانواده را نیز به عهده دارند، تشکر و قدردانی نمود.

داعی اظهار کرد: الگو برداری از زندگی حضرت زهرا (س) بهترین راه برای تحکیم بنیان خانواده بوده و الگویی بی همتا در تمامی شئون برای زنان و مادران این سرزمین است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه زن در فرهنگ اسلامی، گفت: خوشبختانه امروز شاهد توانمندسازی و ایجاد بستر مناسب برای کسب تحصیلات عالی و فعالیت زنان در عرصه‌های مختلف جامعه هستیم که در حوزه ی راه و شهرسازی  نیز بانوان شاغل متخصص در اکثر حوزه‌ها و مشاغل هم پای آقایان و حتی  فعالتر در حال انجام خدمت هستند و توانمندی خود را به اثبات رسانده‌اند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ابراز داشت: باید فضایی ایجاد شود که بانوان بی دغدغه به مسائل زندگی و کار بپردازند و از همین رو آماده ی رسیدگی به مشکلات این قشر هستم.

داعی با اشاره  به اینکه  یکی ازشعار های مهم دولت سیزدهم بکاری گیری بانوان در پست های مدیریتی و مهم است، گفت: امیدوارم با اهتمام وپیگیری صورت گرفته این مسئله  در حوزه راه و شهرسازی بیش از پبش مورد توجه قرار گیرد .

در ابتدای این نشست صمیمی مرضیه مولوی نماینده بانوان اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن تبریک این روز از توجهات ویژه مدیرکل راه و شهرسازی به امر بانوان تقدیر کرد و به بیان دیدگاه ها، مشکلات و پیشنهادات  و گزارش اجمالی از فعالیت های صورت گرفته پرداخت.

گفتنی است از سخنرانان این مراسم حجت الاسلام سلیمانی مسئول شورای فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بود که مباحث و مسایل روز این حوزه را تشریح کرد.

در پایان نیز جلسه با پرسش از سوی خاضران و پاسخ مدیر کل، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و نماینده بانوان اداره کل به اتمام رسید.