شناسهٔ خبر: 155205 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اهتمام راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در اجرای طرح های مسکن در شهر جدید گلمان

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های مسکن شهر جدید گلمان و تحویل به موقع طرح ها به بهره بردار در اولویت بوده و شتاب بخشی به اجرای طرح‌ها با بهره گیری از ظرفیت پیمانکاران با جدیت دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در بازدید رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان‌غربی از طرح‌های عمرانی شهر جدید گلمان، اظهار داشت: استفاده از پیمانکاران با توان و بهره مندی از ظرفیت آنها در اجرای طرح ها مساله ای لازم و ضروری و مورد توجه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر احداث ۶۲۸ واحد مسکونی در سایت ۲۹ هکتاری غدیر شهر جدید گلمان آغاز شده و این طرح حدود ۱۰ درصد پیشرفت عمرانی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این طرح به صورت ویلایی و گروهی ۲ طبقه ( ۲ خانواری ) ساخته خواهد شد، افزود: ساخت مسکن با هدف تامین ابتدایی ترین نیاز جامعه هدف و توسعه رفاه اجتماعی از مسائل مورد توجه بوده و که این امر با جدیت دنبال می شود.

حمزه لو با اشاره به طرح ۸۰۴ واحدی مسکن از طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز اظهار داشت: این واحدها در قالب ۳ پروژه  و در حدود ۸ هکتار زمین به صورت آپارتمانی اجرا می‌شود که در مجموع این طرح‌ها بالای ۵۰ درصد پیشرفت اجرایی دارند.

 هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این بازدید برای تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی قول مساعد داد.