شناسهٔ خبر: 155448 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اردبیل خبر داد؛

ادامه بارش سنگین برف و کولاک در راه‌های استان اردبیل

برفروبی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همه راه‌های استان درگیر بارش سنگین برف و کولاک هستند و اولویت بازگشایی با راه‌های اصلی و فرعی استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین هاشمی معاون راهداری استان اردبیل با اشاره به بارش سنگین برف که از روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده‌است، گفت: به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید محورهای اردبیل- آستارا و خلخال - پونل مسدود است و در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی هم باد و کولاک شدید گزارش شده‌است.

وی اظهار کرد: ۴۰۰ راهدار در قالب ۸۰ اکیپ راهداری با استفاده از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در راه‌های استان حضور دارند و اقدام به بازگشایی راه‌های ارتباطی استان می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح‌کرد: اولویت بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی است و در ادامه راه‌های روستایی بازگشایی خواهد شد.

هاشمی به شهروندان توصیه کرد حتماً از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت تجهیزات کامل زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ را به‌همراه داشته‌باشند و قبل از سفر با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.