شناسهٔ خبر: 155506 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن جزئیات پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را تشریح کرد؛

۵.۵ میلیون تومان اقساط ماهانه ودیعه مسکن در پایتخت

شهر تهران عضو هیات‌مدیره بانک مسکن جزئیات پرداخت تسهیلات افزایش یافته ودیعه مسکن را در تهران، مراکز استان‌ها، سایر شهرها و روستاها تشریح کرد و گفت: بازپرداخت اقساط ودیعه مسکن ۵ ساله و با سود ۲۳ درصد است.

سیدمحسن فاضلیان عضو هیات‌مدیره بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جزئیاتی از روش بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را که چندی پیش افزایش یافت، تشریح کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن گفت: تسهیلات ودیعه مسکن قانون جهش تولید مسکن بر اساس آخرین بخشنامه بانک مرکزی که اوایل دی ماه ابلاغ شد افزایش یافت که این رقم در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهرها ۱۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۴۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: مدت بازپرداخت تسهیلات ۵ ساله و نرخ سود ۲۳ درصد است.

این مقام مسئول در بانک مسکن در خصوص اقساط ماهانه ودیعه مسکن توضیح داد: اقساط تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی تهران ماهانه حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، در مراکز استان‌ها بازپرداخت اقساط ماهانه حدود ۴ میلیون تومان و در سایر شهرها که رقم تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان است، اقساط ماهیانه حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در روستاها که سقف تسهیلات ۴۰ میلیون تومان است اقساط ماهانه حدودا یک میلیون تومان است.