شناسهٔ خبر: 155514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

میز ارتباطات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در میاندورود برگزار شد

میاندورود مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به عنوان نماینده استاندار در نوزدهمین سفر شهرستانی در میاندورود حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی با ۶۰ مدیرکل استانی به شهرستان میاندورود سفر کرد تا علاوه بر بازدید میدانی از طرح ها، دیدار چهره به چهره با اقشار مردم و نشست با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و فعالان سیاسی و اقتصادی، مصوباتی برای حل مشکلات این شهرستان داشته باشد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در این سفر ضمن شرکت در مراسم افتتاح سالن ورزشی امام رضا (ع) شهر سورک و کلنگ زنی پایگاه اورژانس ۱۱۵ در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی ۴۷ روستا در شهر طبقده، به بررسی مسائل، مشکلات و امور توسعه‌ای این منطقه در بخش‌های مختلف پرداخت و با مردم؛ دیدار چهره به چهره و گفتگو کرد.

علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این سفر شهرستانی به عنوان نماینده استاندار در شهرستان میاندورود حضور یافت.

برگزاری میز ارتباطات مردمی در شهر سورک، بازدید از پروژه پروژه ۴۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن میاندورود با حضور استاندار و مسئولان، حضور در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی از برنامه‌های مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این سفر بوده است.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در بازدید از طرح احداث ۴۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن میاندورود اظهار کرد: این طرح براساس زمان‌بندی وعده داده شده به خوبی پیش نرفت و در ادامه با مشکلاتی مواجه و در نهایت نیز متوقف شده بود.

وی اظهار کرد: در دولت مردمی سیزدهم با تغییر پیمانکار قبلی، ادامه این طرح به اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان پیمانکار جدید واگذار شد و اکنون در سه نوبت کاری، مشغول انجام وظیفه هستند.

استاندار مازندران، نداشتن قرارداد مسکن را یکی از مشکلات مردم میاندورود عنوان کرد و گفت: تمهیداتی اتخاذ شد تا ظرف یکماه آینده نسبت به عقد قراداد مردم با راه و شهرسازی استان اقدام شود.

حسینی پور، تصریح کرد: مشکلات مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان نیز در جلسات شورای مسکن استان مطرح و نسبت به آن تصمیم گیری خواهد شد.

مقام عالی دولت در مازندران بیان کرد: همسو با اجرای این طرح، مصوب شد که زمین لازم برای احداث فضای آموزشی در محوطه طرح ۴۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن میاندورود در اختیار آموزش و پروش قرار گیرد تا نسبت به احداث فضای آموزشی اقدام شود.

حسینی پور گفت: مشکلات زیرساختی این طرح نیز باید تا ۲۲ بهمن امسال زمان افتتاح، به طور کامل رفع شود.

استاندار مازندران با بیان این که، ۹۰ واحد مسکن در قالب اجرای طرح نهضت ملی، همزمان با دهه مبارک فجر امسال در میاندورود تکمیل و به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده خواهد شد، گفت: عملکرد مدیران در حوزه مسکن این شهرستان با جدیت ارزیابی می شود.