شناسهٔ خبر: 155618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتباط بی واسطه با مردم انجام شد؛

پاسخگویی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس به سوالات مردم در سامانه سامد

سامد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با حضور در سامانه ارتباط دولت و مردم «سامد» به سوالات و مشکلات مردم شریف استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس) در راستای تکریم ارباب رجوع، علیرضا راستیار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با حضور در سامانه ارتباط دولت و مردم «سامد» پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم شریف استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود.

راستیار ضمن پاسخگویی به سوالات مردمی افزود: سامانه سامد از مصادیق ارتباط بی‌واسطه دولت با اقشار مختلف مردم در راستای حل مشکلات است.

وی ادامه داد: در سامانه سامد همه تماس‌ها و درخواست‌های مردمی تا حصول نتیجه نهایی و تحقق خواسته آنان پیگیری می‌شود و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز از طریق سامانه ۱۴۱(تماس تلفنی، پیامک، ،درگاه اینترنتی، اپلیکیشن)، بصورت شبانه روزی به تمامی سوالات و مشکلات مردمی پاسخ داده و حداکثر تلاش برای جلب رضایت تمامی شهروندانی که موضوع تماسشان به این اداره کل مرتبط باشد به کار گرفته می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس تأکید کرد: گفت: علاوه بر سامانه سامد به عنوان مصداق ارتباط بی‌واسطه دولت با مردم، برگزاری ملاقات های عمومی و دیدار با مردم در سفرهای شهرستانی نیز از دیگر برنامه های ارتباط با مردم استان همواره مورد توجه است.