شناسهٔ خبر: 155711 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مراسم معرفی سرپرست مدیریت استان عنوان شد:

تامین مالی ساخت بیش از ۲۳۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام

بانک مسکن ایلام سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور از تامین مالی ساخت ۲۳۳۱ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان ایلام، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، ایرج نیک بنیاد سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور در آیین معرفی سرپرست جدید مدیریت ایلام، به آمار عملکرد استان در طرح نهضت ملی اشاره کرد و گفت: قرارداد ساخت تعداد ۲۳۳۱ واحد نهضت ملی در قالب ۱۲۱ پروژه به مبلغ بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در بانک مسکن استان بسته شده است.

سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور، افزود: شعب استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون مبلغی بیش از ۷۷۹ میلیارد تومان بر مبنای درصد پیشرفت پروژه‌ها پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به کارنامه عملکردی استان در سال ۱۴۰۲ گفت: در آذرماه اغلب شعب استان ایلام در منطقه سبز قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود شاهد ارتقای جایگاه بانک مسکن در استان باشیم.

در این مراسم، از خدمات حسین عاطف‌ضمیر مدیر شعب پیشین استان قدردانی و «صالح شهری» با اعطای حکمی از سوی سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک به عنوان سرپرست مدیریت شعب معرفی شد.