شناسهٔ خبر: 155768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۷ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری استان کرمانشاه

کهریزی مدیرکل راهداری استان کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۹ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۷ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) سید شهرام کهریزی گفت: طی ۹ ماهه سال‌جاری، ۷ میلیون و ۹۲۲ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده است.

وی گفت: تعداد حواله صادره ۵۳۳ هزار نسخه و تعداد بارنامه بیش از ۵۰۷ هزار نسخه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: مازوت، سیمان به صورت کیسه‌ای و فله، چغندر قند، کلینگر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، خاک‌معدنی و پلی اتلین جزء ۱۰ کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالای استان کرمانشاه بارگیری و جابه‌جا شده است.

کهریزی افزود: به منظور رسیدگی قاطع و به موقع به تخلفات حمل و نقلی بویژه تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان، کمیسیون ویژه ای در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل شده است تا به مواردی مانند اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت‌پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان و سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان و ... به صورت ویژه رسیدگی کند.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه حمل و نقل جاده‌ای می توانند جهت پیگیری و رسیدگی با شماره سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند تا با متخلفان در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برابر ضوابط و قوانین برخورد شود.