شناسهٔ خبر: 155796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در پی درگذشت نابهنگام همکار

مرحوم بنی تمیم در پی درگذشت جابر بنی تمیم، همکار شاغل در معاونت فنی و مهندسی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، طی پیامی درگذشت ناباورانه و نابهنگام جابر بنی تمیم را به خانواده مرحوم، همکاران و جامعه فنی و مهندسی استان تسلیت گفت.

 متن پیام مسعود بیات منش در پی درگذشت شادروان جابر بنی تمیم ‌به شرح زیر است:

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ أُولئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

درگذشت جناب آقای جابر بنی تمیم همکار گرامی‌مان که سالها در اداره کل راه و ترابری استان، اداره راه و شهرسازی شادگان، اداره نظارت بر ساخت راهها و معاونت فنی و مهندسی مشغول خدمت رسانی به مردم شریف استان خوزستان بود، مایه تاسف و تاثر است.

فقدان این برادر متخصص، متعهد، مخلص و باغیرت را که همواره دغدغه خدمت رسانی به مردم را داشت را به خانواده گرامی، فرزندان برومند و همکاران داغدار تسلیت عرض می نمایم.

هنوز یاد و خاطره این عزیز از دست رفته در پروژه های راهسازی محور مسجدسلیمان- اندیکا- بازفت و پل عنافچه در اذهان است. بارها و بارها تعصب سازمانی و غیرت اش را در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف سازمانی به عینه دیده ام.

از پروردگار متعال برای بازماندگان ‏محترم و سوگوار صبر و شکیبایی را خواستارم.

از خداوند متعال برای روح این همکار عزیز رحمت واسعه الهی و محشور شدن با شهدا را در رضوان الهی مسئلت دارم.