شناسهٔ خبر: 155801 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی:

آیین گرامیداشت و قدردانی از کارکنان خدمت رسان ستاد وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

ببینید | آیین گرامیداشت و قدردانی از کارکنان خدمت رسان ستاد وزارت راه و شهرسازی آیین گرامیداشت و قدردانی از کارکنان خدمت رسان ستاد وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر، مدیران این معاونت و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی زهره ای بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه در آیین گرامیداشت و قدردانی از کارکنان خدمت رسان ستاد وزارت راه و شهرسازی ضمن ابلاغ پیام تشکر و قدردانی وزیر راه و شهرسازی از زحمات ایشان در ابتدای مراسم، اظهار کرد: اینجانب اعتقاد قلبی دارم که شما عزیزان جزو مظلوم‌ترین و پرتلاش ترین نیروهای این وزارتخانه هستید. زیرا تمامی پرسنل وزارتخانه به وجود شما نیاز دارند و باید تمام کارکنان وزارتخانه قدردان زحمات شما باشند.

وی افزود: ما نیز به نوبه خود قدر زحمات و خدمات شما را دانسته و شرایط اقتصادی که شرایط خاصی هم هست را درک می کنیم.

زهره ای در ادامه به بیان گزارش عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی پرداخت و گفت: برنامه ریزی شده است تا خدمات رفاهی مناسب برای تبرک و تکریم خانواده در مناسبت ها و اعیاد به تمامی کارکنان اهدا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی دستور داده اند که تمامی امکانات رفاهی باید در اختیار همه کارکنان با هر نوع قرارداد و وضعیت استخدامی قرار بگیرد. زیرا ایشان معتقد است همه ما عضو یک خانواده هستیم و نباید بین کارکنان تبعیض وجود داشته باشد.

وی از ابلاغ بخش نامه تامین مسکن کارکنان وزارت راه و شهرسازی طی چند روز آینده خبر داد.

وی بیان کرد: برنامه های رفاهی از قبیل امکانات ورزشی، مسابقات و جشنواره ها شامل تمامی کارکنان وزارت راه و شهرسازی می شود همه کارکنان حق استفاده از این امکانات را دارند.

زهره ای در ادامه این نشست با اشاره به برنامه ساماندهی اموال منقول و غیر منقول وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: با راه اندازی قرارگاه ساماندهی اموال منقول و غیر منقول و با هدف ایجاد عدالت و دوری جستن از تبعیض، کار ساماندهی تمام اموال وزارتخانه در حال انجام است. زیرا ما معتقدیم که تمامی امکانات وزارت راه و شهرسازی، سازمان ها و شرکت های تابعه متعلق به همه کارکنان است. البته با رعایت اولویت پرسنل دستگاه ها.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قرار داشتن در ایام رجبیه به نامه امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: دیوارهای تبعیض باید شکسته شود و هیچ مدیر و معاونی حق ندارد کوچکترین رفتار تبعیض آمیزی از خودش نشان دهد.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه نیروی انسانی در وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: سازمان دهی نیروی انسانی در ستاد، تهران و استان ها به طرق مختلف در دستور کار قرار دارد و در این زمینه نیز اتفاقات خوبی در راه است.

زهره ای با بیان اینکه بهترین تخصص ها در وزارت راه و شهرسازی برای اجرای دو طرح بزرگ نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل قرار دارند، تاکید کرد: باید بسازیم، آباد کنیم و به سازمان خود افتخار کنیم. این ها اتفاقات بزرگی هستند و نیروی انسانی در وزارت راه و شهرسازی با هر نوع قراردادی اصلا احساس نگرانی نداشته و مطمئن باشید روز به روز شرایط بهبود می یابد.