شناسهٔ خبر: 155911 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف هم افزایی روابط عمومی های استان اصفهان؛

نشست تخصصی انجمن روابط عمومی ایران – استان اصفهان برگزار شد

نشست روابط عمومی نشست تخصصی انجمن روابط عمومی ایران – استان اصفهان با هدف هم افزایی و همگرایی در راستای رفع مسائل و مشکلات برگزار و جهت تدوین برنامه های متنوع برای روابط عمومی استان همفکری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ نشست تخصصی انجمن روابط عمومی ایران – استان اصفهان با حضور حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران روابط عمومی سایر دستگاه های اجرایی استان اصفهان برگزار شد.  

این جلسه با هدف هم افزایی و همگرایی در راستای رفع مسائل و مشکلات برگزار و به بهره بردن از توانمندی ها و ظرفیت های انجمن در استان اصفهان تاکید شد تا با حضور فعالانه و با استفاده از هنر روابط عمومی چالش های موجود در زمینه های مختلف مرتفع شود.  

تلاش انجمن روابط عمومی در تقویت جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سطح استان، برنامه ریزی برای آموزش و پژوهش، نیازسنجی آموزشی و ... جهت ساماندهی و تدوین برنامه های متنوع از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح و مورد همفکری قرار گرفت.  

در این نشست، برگزاری منظم جلسات انجمن، دیدار با مسئولین ارشد استانی و استفاده حداکثری از شبکه های ارتباطی بعنوان یکی از ابزارهای قوی روابط عمومی مورد تاکید قرار گرفت و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی ضمن تشریح عملکرد و مسائل و مشکلات موجود، پیشنهادات لازم برای بهبود شرایط را ارائه کردند.   

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه ضمن تشریح وضعیت این اداره و اقدامات بعمل آمده در حوزه اطلاع سانی اظهار کرد: روابط عمومی این اداره کل در سال های اخیر با شناسایی نقاط قوت و ضعف و همفکری از اساتید ارتباطات و روابط عمومی، بزرگان رسانه و با توجه به خط مشی های تعریف شده توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، به یک نقشه راه مشخص با عنوان "سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی" دست یافت که سالانه نیز بازنگری می شود.  

وی با اشاره به حضور فعال و پویا روابط عمومی در شبکه های مجازی و تولید و انتشار محتواهای آموزشی، ماهنامه، خبرهای کوتاه، پادکست، اطلاعیه ها و  ....  در این بستر، عنوان کرد: طراحی و تدوینِ سالانه به طور میانگین بیش از ۳۶۰ پوستر و اینفوگرافیک خلاقانه با هدف ارائه اطلاعات دیداری به مخاطبین، برگزاری نشست خبری، ساخت سالانه بیش از ۱۴۰ مستند تخصصی، فنی، مناسبتی و تبلیغاتی به صورت کلیپ و موشن گرافی و تدوین و انتشار ماهانه بیش از ۲۰۰ محتوای خبری از عملکردهای حوزه های مختلف این اداره کل بخشی دیگر از اقدامات بعمل آمده است.  

کحال زاده با اشاره به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن و اهمیت پاسخگویی، اطلاع رسانی شفاف و ارائه عملکردها به صورت مستمر در این رابطه، به تشریح وضعیت این طرح در سطح استان پرداخت و گفت: در طرح نهضت ملی مسکن برنامه استان اصفهان برای ۴ سال، ساخت ۲۴۳ هزار و ۹۶۷ واحد مسکونی بوده که ۴۰ هزار واحد آن روستایی است.  

وی افزود: در استان اصفهان تعداد متقاضیان ثبت نامی برای طرح نهضت ملی مسکن ۴۵۰ هزار نفر می باشد و تا کنون بیش از ۱۵۳ هزار نفر حائز شرایط فعال و افزون بر ۱۲۷ هزار متقاضی تایید نهایی شدند همچنین بالغ بر ۳۵ هزار متقاضی به پروژه ها تخصیص یافتند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه اقدامات زیادی در بخش‌های مختلف نهضت ملی مسکن از ثبت نام تا ساخت و ساز انجام شده و در حال انجام است که نیاز است مردم به صورت دقیق و بهنگام از آن مطلع باشند، خواستار همکاری سایر دستگاه های اجرایی و بهره بردن از ظرفیت های آنان برای اطلاع رسانی گسترده این طرح عظیم شد.