شناسهٔ خبر: 155943 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تعهدات اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) ۱۰۰درصد محقق شد

بندر امام خمینی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با هدف عمل به تعهدات خود در حوزه اشتغال طی ۹ ماهه سال جاری با جذب و به کارگیری ۷۰۰ نفر نیروی کار، موفق به تحقق صد درصدی تعهدات در حوزه ایجاد اشتغال پایدار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان،  ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با هدف عمل به تعهدات خود در حوزه اشتغال طی ۹ ماهه سال جاری با جذب و به کارگیری ۷۰۰ نفر نیروی کار، موفق به تحقق صد درصدی تعهدات در حوزه ایجاد اشتغال پایدار شده است،  اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به منظور عمل به مصوبات شورای عالی اشتغال و تحقق شغل پایدار در دولت سیزدهم طی ۹ ماهه سال جاری صد در صد تعهدات خود را محقق کرده است.

 وی افزود: این حجم اشتغال به واسطه عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های بخش دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر بزرگ تجاری فراهم شده است.

گرایلو اظهار کرد: این تعداد افراد بر اساس فرآیند و با بهره‌گیری از سامانه کار و اشتغال مناطق با اولویت افراد دارای تحصیلات تخصصی و تجارب کاری مرتبط در شرکت های فعال منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) جذب و به کار گرفته شده اند.

یادآور می‌شود بالغ بر ۱۱ هزار نفر نیروی کار در شرکت‌های بخش خصوصی با موضوع خدماتی، صنعتی، تولیدی و نظارتی در این مجتمع بزرگ بندری مشغول به کار هستند.