شناسهٔ خبر: 155992 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن:

قرارداد تسهیلات بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در بانک مسکن خوزستان امضا شد

نهضت ملی خوزستان مدیرشعب بانک مسکن استان خوزستان از عقد قرارداد احداث ۱۰ هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، یاور عسکری مدیر شعب استان خوزستان با مطلوب ارزیابی کردن روند پرداخت تسهیلات واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن، افزود: تسهیلات بانکی برای ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به ازای هر واحد ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی افزود: تا کنون در قالب طرح نهضت ملی مسکن، برای ساخت ۱۰ هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی در استان خوزستان از سوی این بانک با سازندگان قرارداد بسته شده است. ساخت و ساز پروژه‌ها با سرعت دنبال می شود و به‌زودی متقاضیان صاحب‌خانه می‌شوند.

عسکری تأکید کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن نیز بیش از ۳۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات منعقد شده است و کارکنان این مدیریت تلاش قابل‌توجهی برای سرعت بخشیدن به پرداخت این تسهیلات از خود نشان داده‌اند.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان با اشاره به اینکه این بانک در مقایسه با سایر بانک‌ها به همه تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن عمل کرده است، بیان کرد: خوشبختانه چندی قبل شخص رئیس‌جمهور از اقدامات بانک مسکن در تأمین مالی واحدهای نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و این افتخاری است برای کارکنان بانک که نقش مهمی در خانه‌دار کردن مردم و تحقق اهداف دولت در بخش عمرانی از خود نشان داده‌اند.