شناسهٔ خبر: 156021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درجشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت راه وشهرسازی:

تیم والیبال بانوان راه و شهرسازی خراسان جنوبی نایب قهرمان مسابقات کشور شد

تیم والیابل بانوان راه و شهرسازی خراسان جنوبی تیم والیبال بانوان راه و شهرسازی خراسان جنوبی با حضور در مسابقات والیبال بانوان جشنواره ورزشی - فرهنگی وزارت راه و شهرسازی که در تهران برگزار شد توانست نایب قهرمان این دوره از مسابقات شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌جنوبی)، جواد صمصامی رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: تیم والیبال بانوان راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در مرحله اول مسابقات به‌عنوان نماینده استان‌های شرق کشور (خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی و سیستان و بلوچستان) که به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد موفق شد با شکست حریفان خود به‌دور بعدی این مسابقات راه یابد.

صمصامی افزود: درادامه مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد در سه بازی متوالی تیم‌های همای تهران، کردستان و اصفهان را شکست داد و در مسابقه فینال مقابل تیم همای تهران با نتیجه ۲ بر یک بازی را واگذار و به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست‌یافت.

وی به نمایندگی از کلیه کارکنان مجموعه راه و شهرسازی استان خراسان‌جنوبی، این موفقیت و کسب مقام نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات را به کادر فنی، اعضای تیم و تمامی کارکنان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان‌جنوبی تبریک گفت.

شایان‌ذکر است اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال بانوان راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی به شرح زیر است: بازیکن‌ها خلاقی، بخشی، استانستی، امیرآبادی، ضرابی، پهلوان وچاجی (اداره کل راه و شهرسازی استان) نوروزی (اداره کل فرودگاه‌های استان) حسینی (اداره کل هواشناسی استان) فرسی (اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان) به سرپرستی سرکار خلاقی و مربیگری فرخی.