شناسهٔ خبر: 156044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲ پژوهشگر آذربایجان شرقی پژوهشگر برتر سازمان راهداری شدند

پژوهشگر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: علی خدادادی همکار شهرستان اهر و محمد اسکندری همکار مرکز مدیریت راه های استان به عنوان پژوهشگر برتر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزیده شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: علی خدادادی با دو مقاله عملکرد بهینه سیستم های انرژی تحت شرایط پاسخ به تاب آوری و عملکرد بهینه تاب آوری شبکه توزیع هوشمند در حضور منابع تجدیدپذیر و پارکینگ های هوشمند در شرایط عدم قطعیت که در مجلات معتبر کشور انگلستان چاپ شده است، عنوان پژوهشگر برتر را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: محمد اسکندری هم با مقاله طراحی افزاره های الکترواپتیکی به منظور برداشت انرژی خورشیدی عنوان پژوهشگر برتر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را از آن خود کرده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هم با اهدای لوح سپاس از این دو پژوهشگر تجلیل کرد.

در متن لوح سپاس داریوش امانی آمده است: ضمن تبریک انتخاب جنابعالی به عنوان پژوهشگر برتر سازمان، از اینکه با روند فعالانه، هوشیارانه و سامانمند برای کشف و بازنگری برخی پدیده ها و فرضیه ها به راهکارها و فناوری های علمی دست یافته اید، این لوح تقدیر تقدیم حضور پژوهشگر شما می‌شود.