شناسهٔ خبر: 15606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث جاده آنتنی روستای رستمی در شهرستان بوشهر

راهسازی رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بوشهر گفت: احداث راه آنتني روستاي رستمي با اعتبار ۸۰۰ ميليون ریال در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌ عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، عبدالرضا رستمي گفت: بنا به درخواست مردم روستاي رستمي در سفر سال ۹۳ فرماندار به آن روستا و مصوب شدن پروژه مذكور در كميته برنامه‌ريزي شهرستان، اداره راه و شهرسازي شهرستان بوشهر اقدام به شروع عمليات راه مذكور کرد.

وي افزود: هم اكنون اين پروژه داراي پيشرفت فيزيكي ۸۵ درصدي است كه در حال حاضر به مرحله قير پاشي رسيده است و با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته ظرف ۱۰ روز آينده به بهره‌برداري می‌رسد.

رستمي گفت: براي احداث اين راه اعتباري بالغ بر ۸۰۰ ميليون ریال در نظر گرفته شد كه از محل اعتبارات استاني تأمين اعتبار شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بوشهر در ادامه بيان كرد: در ادامه تکمیل شبکه راه‌های روستایی استان، احداث جاده آنتنی روستای تل سیاه به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰۰ میلیون ریال در آبانماه سال ۱۳۹۳ کلنگ زنی و آغاز شد و سرانجام امسال عملیات اجرای روکش آسفالت گرم آن انجام و آماده بهره‌برداری شده است.

این جاده، محور روستایی چاهپیر- بنه گز را به روستای تل سیاه متصل می‌کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر راهداران این اداره شهرستان مشغول به نصب تابلوها و علایم ایمنی در جاده مذکور هستند و بعد از اتمام عملیات نصب علایم و اجرای خط‌کشی به طور رسمی افتتاح و بازگشایی می‌شود.

نظر شما