شناسهٔ خبر: 156142 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️معاون راهداری استان کرمانشاه اعلام کرد؛

️ایمن سازی سه‌راهی بدره گرد در محور اسلام آباد غرب به حمیل

علی سلیمی - معاون راهداری ️معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: نقطه پرحادثه سه‌راهی بدره گرد ایمن سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) علی سلیمی گفت: در راستای ارتقای ایمنی راه‌های استان با هدف کاهش تصادفات رانندگی نقطه پرحادثه سه‌راهی بدره گرد در محور اسلام آباد غرب به حمیل اصلاح و ایمن سازی شد.

وی گفت: از جمله اقدامات انجام شده در این محور می توان به مدیریت سرعت با ایجاد سرعت‌کاه استاندارد اشاره کرد.

سلیمی افزود: مسدود کردن دسترسی‌های آنتنی غیرمجاز حد فاصل تقاطع تا دور برگردان روستای عمه، نصب علائم تابلوهای راهنمایی و هشداردهنده، ایمن سازی دماغه دور برگردان با نصب سیلندرهای ترافیکی و ایجاد هره خاکی در دور برگردان، از دیگر اقدامات انجام شده در نقطه پرحادثه دور برگردان سه‌راهی بدره گرد است.

سلیمی در ادامه از اصلاح شیب شیروانی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این عملیات در تمامی شهرستان‌های استان با هدف ارتقای ایمنی در حاشیه راه‌ها انجام شده تا در صورت خروج خودرو از سطح جاده مانع از واژگونی آن شود.

وی ادامه‌داد: ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان با تعمیر و نصب گاردریل‌ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دور برگردان‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی در حال انجام است.

سلیمی در پایان، از کاربران جاده‌ای خواست که در صورت مشاهده هرگونه نواقص در محورهای مواصلاتی آن را با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری کنند.