شناسهٔ خبر: 156160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اعلام کرد؛

ثبت بیش از ۴۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان 

سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان ثبت بیش از ۴۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه سالجاری ۴۸ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۵۲ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده که این میزان نشان از افزایش ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

کرد اظهار کرد: این میزان تردد توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ثبت شده‌است.

وی افزود: در ۱۰ ماهه سال جاری حجم کل ورودی به استان یک میلیون و ۷۳۵ هزار و ۷۵۰ تردد و حجم کل خروجی از استان یک میلیون و ۷۶۳ هزار و ۵۳۹ تردد بوده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: پرترددترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت به ترتیب محورهای زاهدان_خاش و بالعکس، خاش-زاهدان و بالعکس و محور زاهدان_سه راهی دشتک و بالعکس بوده است.

کرد در پایان یادآور شد: با توجه به تغییرات آب و هوایی در این فصل از سال از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی، جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را با سامانه تلفنی ۱۴۱ که به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی هستند دریافت و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.