شناسهٔ خبر: 156241 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در مراسم واگذاری زمین درقالب طرح جوانی جمعیت عنوان کرد:

واگذاری ۷۹۶ قطعه زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در شهر عنبرآبادآغاز شد

راه وشهرسازی جنوب کرمان مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان درجمع مردم عنبراباد از واگذاری ۷۹۶ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهر سازی (جنوب کرمان) ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در مراسم قرعه کشی اراضی طرح جوانی جمعیت که درشهر ستان عنبر آباد با حضور استاندار کرمان برگزار شد ضمن برشمردن اهداف طرح جوانی جمعیت گفت: این تعداد قطعات زمین که امروز در شهرهای کهنوج و عنبر آباد واگذار می شود به  شیوه خودمالکی به مردم واگذار می سود و متقاضیان می‌توانند به صورت ویلایی خانه مورد نظر خود را بسازند و این موضوع مردم را برای ساخت مسکن ترغیب خواهد کرد و امروز در شهرعنبرآباد تعداد ۷۹۶ قطعه زمین واگذاری آن آغازشد و این طرح همچنان ادامه دارد.

وی عوان کرد: ‌بیش از ۳ هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در جنوب کرمان به متقاضیان واگذار خواهد شد و امیدواریم با واگذاری این قطعات زمین، مردم بتوانند مسکن مورد نظر خود را فراهم کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان بیان کرد: زیرساخت این اراضی که واگذار می شود از طریق ادارات خدمات‌رسان مثل آب ،برق ،گاز و موارد دیگر انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است درشهرستان کهنوج ۱۷۰هکتار زمین به یک هزار و ۴۳۷ نفر در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در قطعات ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری واگذار می‌شود.

استاندار کرمان در این مراسم با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دولت سیزدهم ساخت مسکن برای مردم است بیان کرد: بر اساس قانون تولید جهش مسکن ۴ میلیون مسکن باید تولید بشود و رئیس جمهوری در شورای مسکن حضور دارند و همه برای تامین مسکن مورد نیاز خانوارها تلاش خواهیم کرد.

مهدی فداکار گفت: فرایندتامین زمین در استان کرمان و الحاق اراضی به شهرها کار بسیار بزرگی بود و آماده‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها توسط دولت در دست اقدام است.

وی افزود: امید واریم با ایجاد زیرساختهای مناسب این طرح در جنوب کرمان مردم بتوانند از خانه ویلایی وحیاط دار برای زندگی خود و فرزندان استفاده کنند.