شناسهٔ خبر: 156280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همه محورهای ارتباطی آذربایجان غربی برفی است/ رانندگان با رعایت کامل موارد ایمنی سفر کنند

480332c8-ed17-42c8-8289-c9c0ac0aa920.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برفی بودن همه محورهای ارتباطی استان خبر داد و بر رعایت کامل موارد ایمنی و پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بارش برف که از دیشب در بخشی از استان آغاز شده بود در حال حاضر کلیه استان را فراگرفته است و رانندگان می بایست با اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه اقدام به سفر نموده و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه از شب گذشته تاکنون ۲۶ نفر از راهداران با برفروبی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان مانع از انسداد جاده ها و اختلال در ترددها شدند، اضافه کرد: ۳۵ ساعت بارش برف در جاده های آذربایجان غربی را شاهد بودیم که ۱۵ دستگاه انواع ماشین آلات در عملیات راهداری زمستانی این مقطع زمانی فعالیت کرده و ۷۰ تن شن و ماسه نیز مصرف شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به کلیه سوالات هم استانی های عزیز در خصوص وضعیت ترافیکی و آب و هوایی محورهای ارتباطی استان است.