شناسهٔ خبر: 156290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ستاد پاسخگویی و پردازش درخواست های مردمی در دور دوم سفر رئیس جمهور با رویکرد پاسخگویی به نامه های مردمی در حوزه راه و شهرسازی در محل اداره کل راه و شهرسازی گلستان راه اندازی شد و آماده پاسخگویی به مردم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در طی دور دوم سفر هیئت دولت به گلستان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در این استان و در شهر گرگان برپا شد.

وی افزود: در این ستاد ارتباطات مردمی، تعداد ۵۵ نفر از مدیران ستادی و سازمان‌ها و شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان حضور پیدا کرده و پاسخ‌گوی مردم استان بودند.

ملک ادامه‌داد: پس از پایان سفر، نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در حوزه راه و شهرسازی ثبت و برای پاسخ‌گویی به مراجع ذیربط ارسال شد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح‌کرد: در حال حاضر ستاد پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردمی در اداره کل راه و شهرسازی راه اندازی شده و درخواست کنندگان می‌توانند برای دریافت پاسخ و پیگیری درخواست‌های خود به این اداره کل مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بیش از سه‌هزار درخواست مردمی طی سفر هیئت دولت سیزدهم به گلستان در حوزه راه و شهرسازی ثبت‌شده گفت: ستاد ارتباطات مردمی بهترین فرصت برای خادمان ملت است تا در دیدار مستقیم و بی واسطه با مردم به مشکلات و درخواست‌های آنها رسیدگی کنند.