به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در طی دور دوم سفر هیئت دولت به گلستان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در این استان و در شهر گرگان برپا شد.
وی افزود: در این ستاد ارتباطات مردمی، تعداد ۵۵ نفر از مدیران ستادی و سازمانها و شرکتهای وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان حضور پیدا کرده و پاسخگوی مردم استان بودند.
ملک ادامهداد: پس از پایان سفر، نامهها و درخواستهای مردمی در حوزه راه و شهرسازی ثبت و برای پاسخگویی به مراجع ذیربط ارسال شد.
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریحکرد: در حال حاضر ستاد پاسخگویی به درخواستهای مردمی در اداره کل راه و شهرسازی راه اندازی شده و درخواست کنندگان میتوانند برای دریافت پاسخ و پیگیری درخواستهای خود به این اداره کل مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه بیش از سههزار درخواست مردمی طی سفر هیئت دولت سیزدهم به گلستان در حوزه راه و شهرسازی ثبتشده گفت: ستاد ارتباطات مردمی بهترین فرصت برای خادمان ملت است تا در دیدار مستقیم و بی واسطه با مردم به مشکلات و درخواستهای آنها رسیدگی کنند.