شناسهٔ خبر: 156309 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به‌مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و مرد

کهریزی مدیرکل راهداری کرمانشاه سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پیامی ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با صدور پیامی فرارسیدن ۱۳ رجب ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

فرارسیدن ۱۳رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) امیرالمومنین و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید حضرت علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی دیانت در نزد مسلمین است، روز میلاد این بزرگمرد عالم اسلام به عنوان بزرگداشت روز پدر  نشان از جایگاه والای پدران در خانواده دارد.

اینجانب فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، بزرگ مرد عدالت و معنویت و روز پدر را به همه راهداران، فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای، پدران صدیق، مهربان، دلسوز و همه همکاران خدوم و زحمتکش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تبریک عرض نموده و طول عمر توام با عزت، صحت و سلامت را برایتان آرزومندم.