شناسهٔ خبر: 156353 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل اداره راه و شهرسازی شهرستان کرج در اولویت قرار گیرد

البرز معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک‌روزه به استان البرز به میزبانی راه و شهرسازی بر ضرورت تشکیل اداره راه و شهرسازی شهرستان کرج تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ محمدعلی زهره‌ای در سفر یک‌روزه خود به استان البرز در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در سالن جلسات مدیر کل راه و شهرسازی و در نشست با همکاران راه و شهرسازی در سالن میلاد شهرداری کرج بر نیاز مبرم به تشکیل اداره شهرستان کرج و تعریف چارت‌ و ملزومات مربوطه تأکید کرد و افزود: نظر به نیاز و درخواست‌های مربوطه و اهمیت شهر کرج به عنوان مرکز استان البرز، تشکیل اداره راه و شهرسازی شهرستان کرج در برنامه مدیر کل راه و شهرسازی قرار می‌گیرد.

زهره‌ای استان البرز را از استان‌های همجوار استان تهران دانست و حجم درخواست‌ها با توجه به جمعیت کرج را دلیل تشکیل اداره شهرستان کرج خواند و آن را یک مطالبه مردمی دانست.

گفتنی است زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه مورخ ۴ بهمن ماه به همراه فرمانده پایگاه بسیج وزارت راه و شهرسازی، مشاور امور زنان و خانواده وزارتی و تنی چند از مشاوران و روسای منابع انسانی وزارتی در جمع همکاران راه و شهرسازی البرز حاضر شد و به استماع درخواست‌ها و چاره اندیشی پرداخت.