شناسهٔ خبر: 156359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی ضوابط و مقررات واگذاری زمین به اقشار ویژه

دوره آموزشی خوزستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان از برگزاری دوره آموزشی ضوابط و مقررات واگذاری زمین به اقشار ویژه- واگذاری به معلولین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ مرتضی میثاقی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه همکاران اظهار کرد: کارگاه آموزشی یک روزه ویژه همکاران معاونت املاک و حقوقی در اهواز و شهرستانها تحت عنوان «دوره آموزشی ضوابط و مقررات واگذاری به اقشار ویژه- واگذاری به معلولین» در سالن جلسات ساختمان شماره۲ برگزار شد. 

وی افزود: این دوره آموزشی بر اساس ضرورت و نیاز آموزشی همکاران و در راستای ارتقاء سطح کیفی امور واگذاری برگزار شد. 

میثاقی با اشاره به لزوم یکپارچگی و وحدت رویه در نحوه تشکیل و رسیدگی به پرونده‌های واگذاری مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی، گفت: با عنایت به درخواست همکاران در خصوص لزوم برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی این دوره نیز با هدف ارتقاء سطح دانش املاکی همکاران و بهبود خدمات‌رسانی به معلولان و مراجعه کنندگان برگزار شد. 

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: این دوره آموزشی با حضور کارشناسان املاک و حقوقی کلیه شهرستانهای استان و کارشناسان و روسای ادارات معاونت املاک و حقوقی برگزار شد. 

میثاقی استمرار دوره‌های آموزشی و افزایش کارگاه‌های آموزش ویژه همکاران را خواستار شد و گفت: فراگیری قواعد قوانین و همچنین یکپارچگی و وحدت رویه در رسیدگی به پرونده‌های واگذاری باعث افزایش بهره‌وری شده و خدمات مطلوب‌تری به مراجعه کنندگان و شهروندان ارائه می‌شود. 

میثاقی در خصوص اهمیت  ارتقاء سطح دانش و اطلاعات در این حوزه گفت: درمباحث املاک و حقوقی مردم به ادارات کل راه و شهرسازی بالاخص همکاران حوزه معاونت املاک و حقوقی به عنوان افراد معتمد و مطلع در زمینه املاک نگاه می‌کنند و باید دانش و مهارت لازم برای ارائه خدمات دراین زمینه به مراجعه کنندگان وجود داشته باشد و یکی از مهم‌ترین موارد در این خصوص، دانش حقوقی مرتبط با املاک است.