شناسهٔ خبر: 156380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت ولادت حضرت امام علی(ع)

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان به‌مناسبت روز پدر مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با صدور پیامی ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، در پیام تبریک علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر آمده است: فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) بزرگ‌مرد برابری و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر نوید رحمت و برکت است.

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی انتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله‌علیه‌واله‌وسلّم) امام علی(علیه السلام) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

بی‌تردید حضرت علی(ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت، بزرگ‌ترین شاخص بزرگ‌مردی است که در مسند قضاوت هیچ‌گاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

در مکتب متعالی امام نخست شیعیان، مردانی تربیت شدند که رسم پدر بودن را از سیره ارزشمند او آموختند و میلاد مولایشان را روز پدر نامیدند تا منش و زندگانی آن حضرت، آینه‌ای ماندگار برای تمام جوانمردان روزگار شود.

۱۳ رجب روز میلاد مولود کعبه حضرت امام علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و ولایت و اسوه ایمان و شجاعت است، یگانه مردی که در خانه کعبه چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری و لقای معبود رسید.

اینجانب ضمن تبریک میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر به همه پدران و همکاران اداره کل راه و شهرسازی مازندران، امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.