شناسهٔ خبر: 156414 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بین ادارات و دستگاه‌های دولتی استان؛

راهداری همدان رتبه برتر امر به معروف را کسب کرد

کسب رتبه برتر اداره کل راهداری همدان در امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان دستگاه برتر استان در امراحیاء فریضتین امربه معروف و نهی از منکر معرفی و تجلیل شد.

دراولین مراسم آیین تجلیل از فعالان و کنشگران عرصه امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان که با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان برگزار میشد از مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان استان همدان با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

در متن این لوح آمده است: امروز بیش از هر زمانی مصاف با دسیسه ها و تهاجم استکبار جهانی و ایادی داخلیشان مستلزم وجود آمران به معروف و ناهیان از منکر است تا با پیروی از فرامین مطاع ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در تداوم صلی الله ترویج خوبیها شاهد دفاع از فرهنگ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وسلم و و حریم ولایت فقیه باشیم. 

ستاد امر به معروف و نهی از منکر با الهام از فرمایشات نورانی امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی(ره) و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و مستند به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و در اجرای راهبردهای این ستاد در بخش تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاههای اجرایی و حاکمیتی بر اساس شاخص های ارزیابی و نظارت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان آن دستگاه را در امر احیاء فریضتین امر به معروف و نهی از منکر از شهریور سال ۱۴۰۱ تا شهریور ماه ۱۴۰۲ به عنوان دستگاه برتر ارزیابی نموده است. 

امید است با تلاش روزافزون در تقویت و تداوم الله تعالی این مسیر الهی رضایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) و توفیق اجرای کامل منویات ولی امر مسلمین که بالاترین پاداش هاست، را به دست آوریم.