شناسهٔ خبر: 156416 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل هوایی در هفته ای که گذشت:

امضای اسناد همکاری حمل و نقل ریلی و هوایی ایران و ترکیه / ۶۰ فروند هواپیما و بالگرد از ابتدای دولت سیزدهم به ناوگان هوایی کشور اضافه شد 

هواپیما امضای اسناد همکاری حمل و نقل ریلی و هوایی ایران و ترکیه و ۶۰ فروند هواپیما و بالگرد از ابتدای دولت سیزدهم به ناوگان هوایی کشور اضافه شد، مهمترین عناوین خبری حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته به شمار می رود. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهمترین اخبار حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته به شرح زیر است؛

امضای اسناد همکاری حمل و نقل ریلی و هوایی ایران و ترکیه 

ایران و ترکیه با هدف افزایش سرمایه‌گذاری و همکاری اقتصادی و موضوعات منطقه‌ای به ویژه وضعیت غزه ۱۰ سند همکاری امضا کردند که وزیر راه و شهرسازی به امضای اسناد همکاری در حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی پرداخت.

۶۰ فروند هواپیما و بالگرد از ابتدای دولت سیزدهم به ناوگان هوایی کشور اضافه شد 

سخنگوی دولت از اضافه شدن ۶۰ فروند هواپیما و بالگرد از ابتدای دولت سیزدهم به ناوگان هوایی کشور خبر داد و درباره لغو قرارداد ایرباس با بیان اینکه « عملا اتفاق جدیدی نیفتاده است» گفت: همان اتفاقی که در سال ۹۷ رخ داد و خرید هواپیما لغو شد دوباره بازگویی شده است.

جزئیات برقراری ۳ پرواز فوق العاده «هما» به نجف در بهمن ماه اعلام شد 

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری سه پرواز فوق العاده طی روزهای ۱۱ ،۱۳ و ۲۲ بهمن از فرودگاه حضرت امام (ره) به مقصد فرودگاه نجف اشرف به صورت رفت و برگشت خبر داد.

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اصحاب رسانه برگزار شد 

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه به موضوعاتی چون اهمیت پروازهای عبوری برای کشور، لزوم ارائه خدمات متناسب با استانداردهای جهانی در فرودگاه‌ها، لزوم میز خدمت و پاسخگویی مسئولان در سالن‌های فرودگاهی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به‌عنوان ابزار مهندسی افکار عمومی در تبیین پروژه‌های مهم و ملی نظیر احداث ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پرداخت.

برگزاری رویدادهای بین المللی پاراشوت در آینده نزدیک 

رئیس کمیته فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از برگزاری رویدادهای بین‌المللی در کشور شامل سقوط آزاد، چتربازی، مسابقات هدف زنی و ... در آینده نزدیک خبرداد.