شناسهٔ خبر: 156437 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۲۴ پروژه ساختمان دولتی توسط راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

آذربایجان غربی رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۲۴ ساختمان اداری-دولتی در شهرستان‌های این استان در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی حیدرزاده رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ساختمان‌های اداری در شهرهای سلماس، ارومیه، نقده، میاندوآب، ماکو، باروق، چهاربدج، خوی، پلدش، شاهین‌دژ و سرو در دست اجرا هستند.

وی با تشریح پروژه‌های در دست‌ساخت، ادامه‌داد: مجتمع‌های اداری و فرهنگی و هنری، ساختمان اداری دامپزشکی، مأمور سرا، بخشداری، ندامتگاه، کتابخانه، اورژانس اجتماعی، سالن تشریح و پایگاه‌های امداد و نجات با زیربنای احداث ۳۰ هزار مترمربع و با ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست‌ساخت است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین پیگیری امور مربوط به ۲ پروژه ملی بیمارستانی شامل احداث بیمارستان‌های سلماس و میاندوآب با ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده بر عهده راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است.

حیدرزاده افزود: عملیات اجرایی ۳ پروژه ساختمانی طی سال جاری به اتمام رسیده و حدود ۸ پروژه نیز به‌زودی تحویل بهره‌بردار خواهد شد.

وی اضافه‌کرد: اتمام و بهره برداری از این طرح‌ها موجب تسهیل دسترسی مردم به خدمات اداری و دولتی می‌شود.