بهگزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد؛ سامانه یکپارچه پیامکی باتوجه به لزوم ارتقا و بهبود کیفیت خدمات فرودگاهی از طریق نظرسنجی و دریافت پیشنهادات و انتقادات از سوی مسافران پروازها در کلیه فرودگاههای کشور، راهاندازی شد.
کلیه نظرات و انتقادات مردم بهصورت یکپارچه در سامانه کاربری (ملی پیامک) متعلق به حوزه (ASQ) جمعآوری، مطالعه و پیشنهادات اصلاحی به نمایندگان معرفی شده جهت بررسی و بازخورد مقتضی ارسال خواهد شد.