شناسهٔ خبر: 156509 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیر شعب بانک مسکن استان کهیگیلویه و بویراحمد:

قرارداد بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی در کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد

بانک مسکن مدیر شعب بانک مسکن استان کهیگیلویه و بویراحمدگفت: قرارداد بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ واحد طرح نهضت ملی به مبلغی بالغ بر ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در استان کهیگیلویه و بویراحمد به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، محمد اکبری مدیر شعب بانک مسکن استان کهیگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پرداخت تسهیلات نهضت ملی در بخش های پروژه ای، خود مالک و روستایی انجام شده است گفت: از بین واحدهای مسکونی که قرارداد ساخت آنها منعقد شده است حدود ۲۷۰۰ واحد در بخش زمین‌های واگذاری یا همان پروژه‌ای، ۸۰۸ واحد در بخش خودمالک و حدود ۱۰۰۰ واحد در بخش روستایی است که پیشرفت این واحدها بین ۱۰ تا ۹۰ درصد بوده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزند آوری، ودیعه مسکن نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید نیز گفت: بیش از ۹۰۰ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال طی سال ۱۴۰۲ پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به ضرورت تسریع در تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر، افزود: هم‌اکنون ۲۵ هزار واحد مسکن مهر استان تعیین تکلیف شده و تنها حدود ۱۸ واحد باقیمانده که به زودی به سرانجام می‌رسد.