شناسهٔ خبر: 156577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد؛

۸۲۰ کیلومتر برف روبی در جاده‌های کرمانشاه/ بازگشایی ۲۰ محور روستایی

کهریزی مدیرکل راهداری کرمانشاه ️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بیش از ۸۲۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان و بازگشایی ۲۰ محور روستایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، سید شهرام کهریزی با اشاره به بارش برف در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: عمده بارش برف مربوط به محورهای اورامانات، روانسر، جوانرود، اسلام‌آباد غرب و سنقر بوده است.

وی از بازگشایی ۲۰ محور روستایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: طی این مدت بالغ بر ۸۲۰ کیلومتر برف روبی در محورهای استان صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز بوده و تردد در جریان است.

کهریزی با بیان اینکه بیش از ۲۱۰ نیرو به‌همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای انجام عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حضور داشته‌اند خاطرنشان کرد: برای تسهیل تردد ۱۸۰۰ تن شن و نمک نیز در محورها مصرف شده‌است.

وی توصیه کرد: با توجه به تداوم بارش در برخی مناطق، از تردد غیرضروری در محورها خودداری شود و رانندگان حتماً تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته‌باشند.

سید شهرام کهریزی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای است.