شناسهٔ خبر: 156578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین ۲۵ هکتار زمین برای احداث دانشگاه فرهنگیان در آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۵ هکتار زمین برای احداث دانشگاه فرهنگیان استان تامین و تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان، گفت: ۲۵ هکتار زمین برای احداث دانشگاه فرهنگیان استان شناسایی و تأمین شده و مراحل واگذاری به‌زودی اجرا می‌شود.

وی ادامه‌داد: این اراضی در داخل محدوده شهر جدید گلمان مکان یابی گردیده است و محرکی برای توسعه شهر جدید گلمان نیز به‌شمار می‌رود و زمینه پیشرفت و آبادانی بیش از پیش منطقه را فراهم می‌کند.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: همچنین بررسی روند مسائل فنی دانشگاه فرهنگیان خوی از دیگر موارد مورد پیگیری است که تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

حمزه‌لو افزود: توسعه فضای آموزشی و پژوهشی موانع کند شدن روند روبه‌رشد را رفع کرده و این مساله در راستای ارتقای علمی در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

وی اضافه‌کرد: دانشگاه می‌تواند شناسنامه توسعه استان باشد و تلاش بر این است که با رفع موانع زمینه پیشرفت و توسعه دانشگاه، ارتقا سطح علمی آن فراهم شود.