شناسهٔ خبر: 156580 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای رفع نقاط حادثه خیز انجام شد؛

اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت ابوزیدآباد تا فخره

عملیات بهسازی و روکش آسفالت ابوزيدآباد تا فخره سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت راههای فرعی و روستایی شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، محمدمهدی پورکاظمی سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در حاشیه بازدید از اتمام پروژه بهسازی و آسفالت حفاظتی محورهای شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان اظهار داشت: در راستای نگهداری راه‌ها با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت حفاظتی در محورهای ابوزید آباد به‌سمت آران و بیدگل - فخره به‌سمت کاشان به طول ۱۰/۴۰۰ کیلومتر روکش آسفالت به اتمام رسیده است.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در ادامه به ترافیک بالای این محور و یکی از نقاط پرحادثه اشاره کرد و افزود: با توجه به تردد کامیون‌های سنگین با وجود معادن و خرابی شدید آسفالت و همچنین منطقه گردشگری این محور پرتردد است که در پی درخواست‌های مردمی آسفالت حفاظتی محور فوق در دستور کار این اداره قرار دارد.

پورکاظمی خاطر نشان کرد: بهسازی و روکش آسفالت حفاظتی از ابوزید آباد به‌سمت فخره باند رفت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام گرفته و باند برگشت از فخره به ابوزید آباد توسط راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان آران و بیدگل با مساحت ۲۵۷۳ کیلومتر مربع در جنوب غربی کویر مرکزی ایران واقع شده است گفت: این شهر که یکی از شهرهای شمالی استان اصفهان است از شرق به شهرستان اردستان، از غرب به شهرستان کاشان، از جنوب به شهرستان نطنز و از شمال به استان‌های سمنان و قم و دریاچه نمک منتهی می‌شود.

پورکاظمی تأکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، نظارت دقیق بر اجرا و کنترل کیفیت بتن آسفالت گرم استفاده شده در این پروژه‌ها را الزامی دانسته و اجرای به‌موقع این پروژه را حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی در حوزه‌های اعتبار تخصیصی، فنی و ایمنی می‌داند.