شناسهٔ خبر: 15659 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

وزارت راه و شهرسازی در كمترين زمان طرح‌های بیمارستانی را اجرا می‌كند

عليزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت با تمام توان اجرای طرح های بیمارستانی را دنبال می کند و در هیچ شرایطی روند اجرای این پروژه ها متوقف نمی شود.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازي محمد جعفر علیزاده روز سه شنبه در بازدید از بیمارستان ۹۴ تختخوابی در دست ساخت شهرستان قرچک گفت: طبق قانون، احداث و نظارت بر ساخت مراکز دولتی به وزارت راه و شهرسازی واگذار شده و این امر با حساسیت و پیگیری لازم دنبال می شود تا بهترین فضاها احداث و در کمترین زمان در خدمت مردم قرار گیرد.

وی افزود: تلاش دولت در تکمیل پروژه های نیمه تمام و معطل مانده به نتایج قابل قبولی رسیده است و امروز شاهدیم که با وجود تمامی محدودیت ها، روند اجرای پروژه بیمارستان شهرستان قرچک از سرعت مناسبی برخوردار است و تلاش می شود تا اجرای آن با وقفه مواجه نشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به نیاز منطقه قرچک که از داشتن تخت بیمارستانی محروم است شرکت مجری، اجرای بیمارستان قرچک را که پیش از این ۶۴ تختخوابی بوده، گسترش و به ۹۴ تختخواب ارتقاء داده که این مهم می تواند بسیاری از نیازهای درمانی مردم این منطقه به ویژه در حوزه تخصصی را برطرف کند.

فرماندار قرچک هم در جریان این بازدید گفت: با تلاش ها و پیگیری صورت گرفته، روند اجرای بیمارستان دولتی قرچک پس از وقفه ای چند ساله آغاز شده و تاکنون شاهد ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای آن می باشیم.

مسعود مرسل پور افزود: مردم شهرستان قرچک سال ها است که از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی محرومند و برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مجبورند به شهرهای اطراف عزیمت کنند.

وی اظهار کرد: احداث پروژه بیمارستان دولتی قرچک در راستای تحقق سیاست های دولت یازدهم در حوزه سلامت صورت گرفته و می تواند بهداشت و سلامت عمومی را ارتقا بخشد.

فرماندار قرچک گفت: برای اجرای این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۷ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

مرسل پور افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار و ۱۳۴ مترمربع و در چهار طبقه احداث می شود .

وی تصریح کرد: با توجه به نیازهای منطقه، تعداد تخت های بستری، بستری ویژه اتاق عمل، اورژانس و دیالیز این بیمارستان از ۶۴ تخت به ۹۴ تختخواب ارتقاء یافته است.

فرماندار قرچک گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، طبقه همکف این بیمارستان شامل بخش های پذیرش، اورژانس، درمانگاه و دیالیز، طبقه اول شامل بخش های جراحی و ریکاوری و هوراسان، طبقه دوم شامل بخش های بستری زنان، کودکان و CCU و طبقه سوم شامل بخش های بستری، جراحی و داخلی، ایزوله و اداری خواهد بود.

شهرستان قرچک با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نظر شما