شناسهٔ خبر: 156616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تداوم بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تداوم بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان تا کنون دو هزار و ۶۳۳ بازرسی از بنگاه‌های استان انجام و طی این بازرسی‌ها ۱۴۸ واحد صنفی مختلف پلمب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، (گلستان)، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف ساماندهی بازار اجاره و مسکن همزمان با شروع فصل نقل و انتقالات در گلستان تشکیل شد. 

وی افزود: اعضای این کارگروه در سه سطح صنفی، تعزیراتی و حکومتی و همچنین اطلاعاتی از بنگاه‌های مختلف استان بازدید می‌کنند. 

ملک ادامه داد: در استان گلستان مجموعاً سه هزار و ۳۸۲ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تا کنون از دو هزار و ۶۳۳ بنگاه بازدید به عمل آمده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: طی این بازرسی‌ها ۵۵ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه کسب شناسایی و ۱۴۸ واحد صنفی متخلف پلمب شدند. 

وی در ادامه گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تا کنون بنگاه‌های مشاور املاک متخلف مجموعاً سه میلیارد و ۲۶  میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.