شناسهٔ خبر: 156801 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی در سال جاری

روکش آسفالت.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۸۴۷ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: برای ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان و رفاه حال کاربران جاده ای از ابتدای سال ۱۴۰۲ در سطح جاده های استان بیش از ۸۴۷کیلومتر روکش آسفالت با ۶۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

وی ادامه داد: از اهداف مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارتقای روکش محورهای مواصلاتی سطح استان است که امیدواریم با استمرار و پیگیری‌های لازم بتوانیم برای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌ها در راستای خدمت‌رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای و ایجاد بستری مناسب برای برقراری تردد ایمن خدماتی مطلوب‌تر ارائه کنیم.

فدوی یادآور شد: راهداری با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد بستری مناسب برای تردد بهتر در جاده‌ها، اقدام به لکه‌گیری و روکش آسفالت کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن رویه سالم همراه بل نصب علائم ایمنی است تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد.