شناسهٔ خبر: 156861 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان:

در دهه فجر صادقانه و شفاف به مردم عملکردها را اطلاع رسانی کنیم

ببینید| پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی درخوزستان رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان گفت: در دهه فجر سالجاری صادقانه و شفاف عملکردهای دستگاه مان را به عموم مردم اطلاع رسانی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، امید زمانی، رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان در پنجمین نشست این شورا در سالجاری اظهار داشت: تلاش در جهت هماهنگی و یکپارچه کردن فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌های نوین اطلاع رسانی، تبلیغاتی و انتشاراتی و همچنین اعتلای جایگاه روابط عمومی‌های ادارات تابعه راه و شهرسازی و انعکاس موثر و مناسب عملکردها از اهم اموری است که باید به آن اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباطی میان مدیران و مردم هستند؛ پس روابط عمومی‌ها وظیفه بسیار مهمی در فرایند دسترسی مدیران به افکار جمعی دارند.

زمانی اظهار داشت: اطلاع رسانی شفاف و صادقانه را همواره محور اساسی کارمان قرار دهیم تا ضمن کسب منافع سازمانی اعتماد عمومی را هم جلب کنیم.

 رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به برپایی نمایشگاه دهه فجر تصریح کرد: صادقانه، شفاف و بی‌واسطه عملکردها را به مردم گزارش دهیم و برنامه های آتی را تشریح کنیم.

 زمانی ادامه داد: از فرصت نمایشگاه بهره بگیریم و آنچه انجام داده‌ایم را هنرمندانه انعکاس دهیم.

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان افزود: با تعامل و هماهنگی کامل به صورت یکپارچه تحت عنوان شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان در نمایشگاه شرکت خواهیم کرد.

زمانی با تاکید بر بهره‌گیری از توان و تخصص هنرمندان بومی استان تصریح کرد: برای انعکاس عملکردمان از توان هنرمندان بومی نهایت بهره را ببریم، ضروریست برای ساخت پل ارتباطی میان مردم و مسئولین از ظرافت‌های هنرمندان بومی استفاده کنیم.

پنجمین نشست شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان و با محوریت هم افزایی بیشتر بین این دستگاه‌ها به منظور برگزاری برنامه های دهه فجر، برگزاری نمایشگاه برگزار شد.

این جلسه با ۴ دستورکار برنامه ریزی چگونگی حضور واحد و یکپارچه در نمایشگاه، ارائه برنامه های دهه فجر، برنامه ریزی برگزاری آیین های افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر با حضور مقامات عالی وزارت متبوع و هم افزایی در خصوص مشارکت حداکثری در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تشکیل و مصوباتی در این رابطه اتخاذ شد.

گفتنی است در ادامه این جلسه سایر مدیران روابط عمومی ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان از روند فعالیت‌های حوزه خود سخن و دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارائه کردند.