به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران امروز با حضور در محل سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت) استان پاسخگوی سوالات و تماسهای مردمی و جامعه هدف این مجموعه شد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی در محل سامانه سامد استانداری مازندران حضور یافت.
با توجه به تاکید استاندار مازندران مبنی بر استمرار تعامل دولت با مردم و ایجاد فرصتی برای همه اقشار مردم جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران استان و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات آنان، علی دیوسالار با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی تماسهای هموطنان بود.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سوالات همشهریان استان پاسخ و مشکلات آنان را پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.
گفتنی است، این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود.