شناسهٔ خبر: 156988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجرپیامی را صادر کرد

پیام تبریک مهندس عمیدی امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی پیامی را صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود):امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی پیامی را صادر کرد که به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

۱۲بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند. امروز که نهال انقلاب ۵۷ به درخت سرافراز و تنومند ۴۵ ساله مبدل شده، این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم رسیدن به تکامل ۴۵ سالگی را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت این انقلاب با خون آنان سیراب کرده است‌.

اینجانب فرا رسیدن چهل و پنجمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت را به رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، ملت شریف ایران، خانواده ی معظم شهدا، به خصوص شهدای انقلاب اسلامی و به عموم مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال مسئلت دارم.