شناسهٔ خبر: 157001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر

محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان کهگیلویه وبویراحمد، محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی رویداد بزرگ و نقش آفرینی در تاریخ بشری بود که سراسر جهان را دگرگون ساخت و با اهداء خوان هزاران هزار شهید و اهتزاز پرچم پر افتخار ایران بر تارک هستی استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت را برای ملت شریف و شجاع میهن عزیزمان به ارمغان آورد.

بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های ملت بزرگ ایران اسلامی است و از خون پاک فرزندان ولایتمدار کشورمان رنگین است و بر ماست که در راستای پاسداشت خون شهیدان انقلاب از این نظام مقدس پاسداری کنیم.

در ایام الله دهه مبارک فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فرارسیدن چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ملت شریف ایران و همه همکاران گرامی شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.