شناسهٔ خبر: 157035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت آغاز دهه فجر

دهه فجر مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پیامی آغاز دهه فجر و فرارسیدن رسیدن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پیامی فرارسیدن رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونینی مقابل استبداد شاهنشاهی، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز و بار دیگر نقش تاریخی و بی مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید نماید.

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.

دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چله دوم رساندند.

جشن انقلاب سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید و هم اکنون با نقش والای " ولایت فقیه و رهبری" در صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب نهضتی امید بخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است که تلالو آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

اینجانب سالروز پرشکوه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیز و آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، مردم دیار علویان و به ویژه همکاران گرامی مجموعه بزرگ راه و شهرسازی استان تبریک عرض کرده و از پیشگاه حضرت حق، سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.