شناسهٔ خبر: 157050 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت آغاز دهه فجر:

۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در شهر جلین به بهره برداری رسید

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری ۲ پروژه ایمن سازی راههای استان در حوزه شهرجلین در شرق استان همزمان با آغاز دهه فجر خبرداد و گفت: این پروژه ها شامل روکش آسفالت و ایمن‌سازی محدوده شهر جلین و تعریض ابنیه فنی ضلع شمال غربی جلین با اعتبار ۸۷ میلیارد ریال می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در این آیین که با حضور استاندار و نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، معاونین حوزه استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستان گرگان و اهالی شهر جلین در محل پروژه ها برگزار شد، اظهار کرد: برای اجرای روکش آسفالت و ایمن سازی محدوده شهر جلین اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل منابع ملی هزینه شده است.

وی، طول اجرای این پروژه را ۲ کیلومتر بیان کرد و افزود: یک دستگاه ابنیه فنی شامل پل ۵ متری بر روی رودخانه ضلع شمال غربی جلین با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر پروژه های بهره برداری شده، هستند.

استاندار گلستان نیز در این آیین، ایمن سازی محورها را عامل مهمی برای جلوگیری از تصادفات جاده ای بیان کرد و گفت: رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در راههای گلستان گام نخست دولت سیزدهم در راستای کاهش تصادفات جاده ای و مرگ و میرهای ناشی از آنها بوده است.