شناسهٔ خبر: 157057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با صدور پیامی چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان‌غربی)، متن پیام مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به این شرح است:

(وَ الْفَجْرِ وَ لَیالٍ عَشْرٍ وَ الشَّفْعِ وَ الْوَتْرِ وَ اللَّیْلِ إِذا یَسْرِ هَلْ فِی ذلِکَ قَسَمٌ‌ لِذِی حِجْرٍ)، دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف با شکوه، در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه و مقتدرانه ملت بزرگ شهید پرور ایران علیه ظلم و بی عدالتی است. 

دهه فجر سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تأسی از حماسه عظیم حسینی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و پشتوانه آحاد ملت به ویژه خون پاک شهدا به بار نشست و در ادامه با وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم سراسر دنیا شد.

در بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، گام‌های بلند و محکمی در راستای خودکفایی جمهوری اسلامی ایران برداشته شده و در مقطع حساس کنونی باید با حفظ اتحاد و همدلی در مسیر بالندگی، عزّت و سربلندی کشور عزیزمان گام برداشته و موجبات غرور و سرافرازی آن را در عرصه‌های مختلف فراهم نماییم.

دهه فجر امسال و طلوع چهل و پنجمین خورشید پیروزی، در کنار سرفرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران، فریادهای سرخ و جاودانی علیه کفر و استبداد را در کنار موفقیت های عرصه‌های راه‌ و شهرسازی یادآوری می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل و شهدای گرانقدر، این ایام فرخنده را به تمامی مردم شریف و شهید پرور استان و خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

 امید است با تلاش و همدلی بیشتر، همچنان پرتلاش در عرصه سازندگی و آبادانی و توسعه راه‌های ارتباطی و فراهم ساختن زیرساخت‌های رفاه اجتماعی رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.