شناسهٔ خبر: 157059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از ۵۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در دهه فجر

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از بهره برداری ۵۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) ،اسداله جلال زاده، مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص افتتاح پروژه های دهه فجر گفت: به مناسبت این ایام ۵۲  پروژه شاخص در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ ۳۷۷۱ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

جلال زاده افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در حوزه راهداری، ۳۵ پروژه با اعتبار هزینه شده ۲۰۰۱ میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه های حوزه نگهداری راه(اجرای عملیات روکش آسفالت) ۲۸ پروژه و حوزه نگهداری ابنیه فنی راه ها  ۷ پروژه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: در قالب پروژه های این هفته همچنین در حوزه راه روستایی ۹ پروژه با اعتبار هزینه شده ۱۲۲۸میلیارد ریال، حوزه فنی و نظارت ۴ پروژه با اعتبار ۵۲۴ میلیارد ریال و ۴ پروژه راه اندازی سامانه نظارت تصویری در حوزه مدیریت راه ها با اعتبار هزینه شده ۱۶۸۰۰ میلیون ریال افتتاح می شود.