شناسهٔ خبر: 157079 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی شبانه روزی راه و شهرسازی استان اصفهان در ایام مبارک دهه فجر

برنامه های دهه فجر اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از فعال بودن سامانه صدای پاسخگو این اداره‌کل (شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷ ) به مناسبت دهه مبارک فجر، از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح صدای پاسخگو در این اداره کل اجرا می شود.  

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته، مسئولین این اداره‌کل به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست‌ها و پیگیر پیشنهادات و نظرات مردمی خواهند بود، افزود: براین اساس در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برای این ایام “طرح صدای پاسخگو” بصورت ۲۴ ساعته فعال شده و آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در حوزه‌های راه و شهرسازی و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان است.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه پاسخگویی به ۲ صورت مستقیم و ضبط مکالمه انجام می شود، گفت: هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷ مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند همچنین کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام می‌کنند.  

وی با بیان اینکه این سامانه از ۱۲ بهمن ماه لغایت ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به‌صورت شبانه‌روزی فعال و منتظر دریافت نظر مخاطبان حوزه راه و شهرسازی است، خاطرنشان کرد: براین اساس تا پایان وقت اداری روزهای کاری کارشناسان مربوطه به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی هستند و با دسته‌بندی مسائل و موضوعات مطرح‌شده، مباحث را در اختیار معاونین و رؤسای این اداره‌کل برای بررسی و پاسخ قرار می دهند و در ساعات غیرارادی به صورت ضبط مکالمه آماده پاسخگویی به مردم عزیز هستند.  
کحال زاده با بیان اینکه مهمترین ویژگی این اقدام تکریم ارباب رجوع و ایجاد ارتباط دو سویه میان معاونین و رؤسای این اداره‌کل با مردم است گفت: کاذشناسان مربوطه از طریق این شماره ارتباطی، تمامی نقطه نظرات مردمی را با رعایت امانت، صداقت و حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی دریافت کرده و در جهت انجام رسالت کاری خویش به عنوان پل ارتباطی نظرات ایشان را به اطلاع مدیران و مبادی ذیربط می‌رساند تا ضمن بهره مندی از نظرات سازنده مخاطبان، پاسخگوی مسائل مطروحه این عزیزان باشد.