شناسهٔ خبر: 157080 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برنامه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در دهه مبارک فجر

حسن کحال زاده- اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تشریح برنامه های متعدد این اداره کل در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برای ساخت تولیدات محتوایی ضمن استقبال از ایده‌های خلاقانه، از ظرفیت کارکنان مختلف این اداره‌کل‌ و شیوه‌های نوین استفاده شده است.

حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ به تشریح برنامه های این اداره کل در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های متعدد فرهنگی دهه فجر امسال با در نظر گرفتن شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» و با همدلی و هماهنگی میان تمامی کارکنان و دیگر دستگاه های اجرایی برگزار می‌شود.   

وی با بیان اینکه در تدوین و طراحی برنامه های مربوط به بزرگداشت دهه فجر در این اداره‌کل، مبحث امید به آینده بعنوان هدف محوری در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال باشکوهتر از سال گذشته اجرا می‌شود که بخش مهمی از آن با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی بوده که همراه با آمار و ارقام در خصوص پیشرفت ها انجام می‌شود.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی، طبق هماهنگی صورت گرفته، مسئولین این اداره‌کل به صورت تلفنی (با عنوان طرح صدای پاسخگو) به صورت شبانه روزی پاسخگوی تقاضاها، درخواست‌ها و پیگیر پیشنهادات و نظرات مردمی خواهند بود.  

وی با اشاره به اینکه برای ساخت تولیدات محتوایی ضمن استقبال از ایده‌های خلاقانه، از ظرفیت کارکنان مختلف این اداره‌کل‌ و شیوه‌های نوین استفاده شده است، عنوان کرد: تلاش شده است تا عملکردهای بخش های مختلف اداره کل در قالب تصویر، ویدئو، متن خبری، نریشن، موشن گرافی و ... به سمع و نظر مردم عزیز رسانده شود.   

کحال زاده خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام، برنامه ریزی برای تشکیل میزخدمت و سخنرانی مدیران و رؤسای این اداره‌کل در نماز جمعه، مساجد و ... جهت تبیین عملکرد، دیدار با جانبازان دفاع مقدس و رفع مشکلات آنان در حوزه راه و شهرسازی، تجلیل از ایثارگران، برگزاری نشست های خبری، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... بوده است.