شناسهٔ خبر: 157081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل و کارکنان راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛

عطرافشانی و گلباران گلستان شهدای اصفهان در چهل و پنجمین بهار انقلاب

برنامه های دهه فجر اصفهان مدیرکل و جمعی از مدیران و پرسنل اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در گلستان شهدا و ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجر را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم سالگرد ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، دوازدهم بهمن ماه با حضور گروه‌های مختلف مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.  

سرآغاز برنامه‌های دهه فجر اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در دوازدهم بهمن ماه از گلستان شهدای اصفهان طلوع کرد تا غبارروبی از مزار شهیدان، بهانه‌ای باشد برای زدودن غبار غفلت و روزمرگی از دل‌ها و آبی باشد که چشم‌ها را بشوییم و جور دیگر ببینیم.  

در اولین روز از دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مدیرکل، مسئولین، بسیجیان و کارکنان ادره کل راه و شهرسازی استان اصفهان همراه و همگام با مردم شریف اصفهان، در گلستان شهدا حضور یافتند.  

مدیرکل و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در نخستین روز از طلیعه فجر چهل و پنجم ضمن حضور بر مزار شهدا با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام تجدید بیعت کردند.  

شرکت کنندگان در این مراسم با عطرافشانی و غبار روبی گلستان شهدا با ذکر فاتحه به روح مطهر شهیدان یادشان را گرامی داشتند.